mandag den 27. maj 2013

Day 08




Mine mål/gøremål for denne måned og hvorfor?

Jeg har egentlig ikke rigtigt noget vigtigt, som jeg skal nå. Jeg synes det er hyggeligt hele tiden at have nogle små mål. Jeg ved at der er mange af jer, som ikke gider læse tekster, så jeg har taget et billede med mine mål i stedet for. Jeg håber i kan læse min skrift. Jeg har lavet målene for hyggens skyld, så derfor. :)
Har i nogle mål?

-Anna

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Super lækker blog du har! Jeg håber du er med på at følges?:-D

    http://highhopes-camilla.blogspot.dk/

    Kys Camilla

    SvarSlet
  2. Hej. :)
    Tak!:) Jeg tjekker den da lige. :)
    -Anna

    SvarSlet
  3. Vildt fed idé!
    Jeg er nok selv nød til, at begynde at træne, og stoppe med at spise så meget kage, hehe

    http://amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Tak tak. :) Hehe. Jeg tjekker den da lige. :)
    -Anna

    SvarSlet
  5. Super fed blog du har dig! :) - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :) Jeg tjekker den da lige. :)
      -Anna

      Slet