mandag den 27. maj 2013

Day 07







Et billede af dig og din nærmeste ven

Jeg kan simpelthen ikke vælge blandt mine venner hvem der er den nærmeste, men der er 3 piger, som jeg virkelig holder meget af. Undskyld til jer, som jeg ikke har taget med. Men jeg kan desværre ikke skrive om jer allesammen, men i ved jeg holder sygt meget af jer!:*<3

Øverst ser i Frederikke, som har været som en søster for mig i de sidste par år. Vi kan virkelig lave de særeste ting sammen. Jeg lærte hende at kende, da jeg startede i konkurrence afdelingen i svømning. Hun er virkelig en fantastisk pige! :*<3 Tjek hendes blog ud HER!

Nedenunder Frederikke ser i Claudia. Jeg har kendt Claudia så længe jeg kan huske. Jeg kan altid ringe til hende hvis jeg har brug for at snakke og hun ved at jeg altid er der for hende. Hun er en af de sødeste piger jeg kender. Jeg nyder altid hendes selvskab og så synger hun vildt godt! Tjek vores cover af ''The cup song'' HER!

Nederst ser i Sarah. Vi har gået i klasse sammen siden, ja, altid. Vi har egentlig altid været sammen, dog med et par pauser igennem årene. Hun er en skøn pige, som jeg altid kan være mig selv med. Hun bruger meget tid på at være musikalsk, så det er jo bare fantastisk dejligt. Jeg elsker nemlig musik!
Sarah er en vidunderlig pige, som alle burde kende. :)

Jeg elsker jer squ piger!:*<3

-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar