onsdag den 22. maj 2013

Day 03






Hvad lavede du idag?

I dag har jeg først været i skole, hvor vi har færdiggjort vores reklame (som i kan se hvis i trykker på det nederste billede) Eller HER!. Da jeg kom hjem var min fjernudløser kommet, så den får i også lige et par billeder af. Derudover har jeg brugt min dag på lektier og 4 timers arbejde. Jeg håber at i allesammen har haft en rigtig godt onsdag(selvom det regner). :)

-Anna

4 kommentarer:

  1. Tak for kommentaren på min blog :)
    Den gjorde mig glad. Din blog er rigtig rigtig fin, og det er nogle vildt hyggelige billeder.

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det var da så lidt. :) Tak! ;)
    -Anna

    SvarSlet
  3. Tusind tak fordi havde lyst til at følge mg Anna
    - jeg følger også dig nu :)

    SvarSlet