Meningen med dit blognavn.
Der er egentlig ikke nogen dybere mening med blognavnet. Det kan oversættes til himmel blå eller blå himmel. De fleste mennesker forbinder blå himmel med glæde og uden bekymringer. Jeg forsøger at holde bloggen meget positiv, fordi man altid skal huske at fokusere på de gode ting i livet.
-Anna
det er en dejlig og god forklaring på navnet !
SvarSletKig forbi, har bloggens første giveaway igang :)
Knus //notanordinarymind.blogspot.dk
Jeg kigger da lige. :)
Slet-Anna
Super lækker blog! Forresten, tak for kommentaren på min blog. Jeg vil meget gerne følges og jeg følger dig nu.
SvarSlethttp://josephinelinneberg.blogspot.dk/
Tusind tak! Det var så lidt. :) Super! :)
Slet-Anna
Sikke et fint billede :D
SvarSletTak. :)
Slet-Anna