Jeg har fundet noget tøj, som jeg simpelthen bare bliver nødt til at eje. hvis der er nogle af jer, som ligesom mig godt kunne tænke sig det her tøj, så får i lige et par links. Alt tøjet er fra H&M
Denimshorts til 179,- HER!
Top til 39,95,- HER!
Shorts med nitter til 199,- HER!
Sweatshirt til 199,- HER!
Kjole til 179,- HER!
-Anna


Er vild med kjolen! :)
SvarSletps. lige nu har jeg en giveaway kørende, knus Mia. :D
Den er også rigtig fin. :) Jeg tjekker da lige. ;)
SvarSlet-Anna
Hej! tusinde tak for kommentaren på min blog! Jeg må sige, at dine billeder også er virkelig flotte <3
SvarSletJeg følger dig nu, håber du vil gøre det samme :)
beautymorebeauty.blogspot.dk
Knus Signe
Det var da så lidt. :) Tusind tak! Det vil jeg da rigtig gerne. :)
SvarSlet-Anna