mandag den 20. maj 2013

5 ting jeg ønsker mig




Jeg har fundet noget tøj, som jeg simpelthen bare bliver nødt til at eje. hvis der er nogle af jer, som ligesom mig godt kunne tænke sig det her tøj, så får i lige et par links. Alt tøjet er fra H&M

Denimshorts til 179,- HER!

Top til 39,95,- HER!

Shorts med nitter til 199,- HER!

Sweatshirt til 199,- HER!

Kjole til 179,- HER!

-Anna

4 kommentarer:

  1. Er vild med kjolen! :)

    ps. lige nu har jeg en giveaway kørende, knus Mia. :D

    SvarSlet
  2. Den er også rigtig fin. :) Jeg tjekker da lige. ;)
    -Anna

    SvarSlet
  3. Hej! tusinde tak for kommentaren på min blog! Jeg må sige, at dine billeder også er virkelig flotte <3
    Jeg følger dig nu, håber du vil gøre det samme :)

    beautymorebeauty.blogspot.dk

    Knus Signe

    SvarSlet
  4. Det var da så lidt. :) Tusind tak! Det vil jeg da rigtig gerne. :)
    -Anna

    SvarSlet