mandag den 31. december 2012

Nytårsdag!

Hej læsere!





Idag skal jeg så holde nytårsaften, i får billeder af det imorgen, men først vil jeg lige fortælle jer lidt mere om mit liv. Jeg har ret meget make-up, som jeg lige vil vise jer. Hvis der er interesse for at jeg fortæller jer lidt om hvad jeg har eller hvad jeg bruger, så skriv det i kommentaren:) jeg har et klaver på mit værelse, som jeg spiller lidt på engang imellem. For 3 år siden gik jeg til klaver i et års tid, men lige nu spiller jeg bare hvad jeg har lyst til. jeg regner med at ligge en video ind af noget jeg kan spille, bare så i kan høre lidt;)

-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar