Hej læsere!
Imorgen er det nytårsaften! jeg skal ud til min BFF Alexander sammen med min søde veninde Rebecca:) Jeg plejer ikke at kunne lide nytårsaften fordi jeg blev ramt af et batteri for et par år siden, men jeg er helt sikker på at det bliver noget helt andet i år! (Det er nemlig første gang jeg skal holde nytår uden mine forældre) Imorgen tror jeg tiden går med at gøre mig klar og måske købe lidt fyrværkeri, det ved man jo aldrig;) Jeg regner med at tage et par billeder af fyrværkeriet, så det kan i godt glæde jer til:) Håber at i får den bedste nytårsaften nogensinde, sammen med venner eller familie;)
-Anna.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar