Hej læsere!
Helt fra jeg var helt lille, har jeg elsket at tegne og male. jeg synes at i skal se min kreative side selvom det ikke rigtig er noget specielt. Efter sommerferien begyndte jeg at tegne mennesker, så det er det jeg tegner mest i tiden:)
Når jeg sidder og tegner, maler eller laver noget andet kreativt føler jeg mig gladere og mere afslappet..
I kommer nok til at se et par andre ting jeg finder på hen af vejen:)
-Anna

Ingen kommentarer:
Send en kommentar