Hej læsere!
Hej, mit navn er Anna, og det er mig der kommer til at skrive på denne her blog.
I min fritid er jeg sammen med mine venner og går i 8. klasse sammen med en helt masse dejlige mennesker:) Udover mine venner går jeg også til Fitness og Zumba i min fritid inklusiv at jeg træner lidt på kærsemindebadet (en svømmehal). jeg er tidligere konkurrence-svømmer, men jeg blev nødt til at stoppe p.g.a. mangel på fritid:( Jeg arbejder som hjælpetræner i RGF´s svømmeafdeling ''Neptun'' Hvor jeg træner et hold fra 4-6 år og et hold der hedder 8+. Udover alt dette skriver jeg selvfølgelig på denne her blog, som jeg glæder mig til at starte på:) jeg har et Canon 600d kamera, som ihvertfald vil kunne tage nogle gode billeder hertil:) Til sidst er der kun at sige velkommen til min blog, jeg håber i vil læse den, og selvfølgelig må i gerne blive faste læsere;) Til jer der måske har fulgt mine tidligere blogge, tusind tak fordi i har læst mine blogge, nu vil jeg gøre det mere seriøst:)
-Anna.

Ingen kommentarer:
Send en kommentar