mandag den 17. juni 2013

On a rainy day




Hvor er det dog bare deprimerende med regn, men smukt samtidigt. I får lige et par billeder af hvordan jeg oplevede regnen i weekenden.

Regnede det også ved jer?

2 kommentarer:

  1. Det nederste billedet er rigtig fint!

    Knus Malene ♥
    justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet