I får lige et par billeder af noget make-up jeg lagde på min veninde Sarah. Hvad synes i? Kunne det være noget i ville gå med? Hvor meget make-up bruger i? :)
-Anna
Wow, ja, det er super fedt! Jeg ville nok undlade eyelineren i øjenkrogen, men ellers er det rigtig flot:) Din veninde har godt nok flotte lange vipper!
Wow, ja, det er super fedt! Jeg ville nok undlade eyelineren i øjenkrogen, men ellers er det rigtig flot:) Din veninde har godt nok flotte lange vipper!
SvarSlethttp://sarahriisager.blogspot.dk
Haha, det var fordi vi i starten ville lave det sygt overdrevet. :) Ja, jeg misunder hende. :)
Slet-Anna
Hvor ser det bare godt ud!
SvarSletKnus Michelle Eckert ♥
http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/
Tak. :)
SletKigger lige forbi. :)
-Anna