lørdag den 22. juni 2013

En smoothie opskrift


Et par af jer har efterspurgt opskriften på den smoothie jeg lavede. Så her kommer den: :)

En håndfuld blåbær
En håndfuld hindbær
En skefuld flormelis
En teskefuld vanilijesukker
Mælk til det cirka dækker bærene

Hvis i godt kan lide den fra Mc Donald så har jeg forsøgt at lave min egen(bare mere frisk)
Hvis nogle har lyst til at prøve den kommer den her: :)

To håndfulde jordbær

En skefuld flormelis
En teskefuld vanilijesukker
Mælk til det cirka dækker bærene

-Anna



2 kommentarer:

  1. Det lyder lækkert! Lavede selv smoothie igår, mmm :)

    http://sarahriisager.blogspot.dk

    SvarSlet