torsdag den 30. maj 2013

Shopping!










Hej skønne læsere! 
Jeg har lige været en hurtig tur inde i byen og her kan i se hvad jeg har købt. :)
Shorts: 199,-
Top med print: 99,-
Top uden print: 69,-
Manhatten clearface cream: 65,-
Manhatten clearface rensegel: 65,-
Manhatten clearface coverstick: 69,-
Nilens jord eyeliner: 89,-
Chocolade: 17,5,-

Jeg håber i nyder vejret! :)

-Anna


5 kommentarer:

  1. Lækre ting du har købt :D
    De der Manhatten Clearface produkter er SÅ gode, jeg bruger dem altid :-)

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er virkelig gode! :)
      Jeg kigger da lige forbi. :)
      -Anna

      Slet
  2. Elsker de shorts der, super søde!
    - Tak for kommentaren på min blog, vil rigtig gerne følges og jeg følger dig nu! :)

    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt. :) Super! Jeg følger også dig nu. :)
      -Anna

      Slet
  3. Du har virkelig en fed tøjstil, og jeg er helt forelsket i dine shorts! Hvor har du købt dem? :-)<3
    - Frederikke

    SvarSlet