Hej skønne læsere!
Jeg har lige været en hurtig tur inde i byen og her kan i se hvad jeg har købt. :)
Shorts: 199,-
Top med print: 99,-
Top uden print: 69,-
Manhatten clearface cream: 65,-
Manhatten clearface rensegel: 65,-
Manhatten clearface coverstick: 69,-
Nilens jord eyeliner: 89,-
Chocolade: 17,5,-
Jeg håber i nyder vejret! :)
-Anna
Lækre ting du har købt :D
SvarSletDe der Manhatten Clearface produkter er SÅ gode, jeg bruger dem altid :-)
- Louise
http://allthingsglitters.blogspot.dk/
Ja, de er virkelig gode! :)
SletJeg kigger da lige forbi. :)
-Anna
Elsker de shorts der, super søde!
SvarSlet- Tak for kommentaren på min blog, vil rigtig gerne følges og jeg følger dig nu! :)
behindtheattitude.blogspot.dk
Det var da så lidt. :) Super! Jeg følger også dig nu. :)
Slet-Anna
Du har virkelig en fed tøjstil, og jeg er helt forelsket i dine shorts! Hvor har du købt dem? :-)<3
SvarSlet- Frederikke