Idag har jeg været sammen med en af mine
veninder. Vi har været i en masse
genbrugsbutikker, og så fandt jeg de her
sko. De kostede kun
40,- og så gik det også til et
godt formål! Jeg håber at i allesammen har det helt
fantastisk. Det har jeg i hvert fald! Nyd
solen!
-Anna
Lækkert med flotte billige sko! :)
SvarSletGod Søndag, knus Mia.
Miaekholm.blogspot.dk<3
Jeps. I lige måde. :)
SvarSlet