fredag den 3. maj 2013

New shoes









Idag har jeg været sammen med en af mine veninder. Vi har været i en masse genbrugsbutikker, og så fandt jeg de her sko. De kostede kun 40,- og så gik det også til et godt formål! Jeg håber at i allesammen har det helt fantastisk. Det har jeg i hvert fald! Nyd solen!

-Anna

2 kommentarer:

  1. Lækkert med flotte billige sko! :)

    God Søndag, knus Mia.
    Miaekholm.blogspot.dk<3

    SvarSlet