mandag den 6. maj 2013

My nails.






Tidligere idag har jeg lagt neglelak. Jeg har brugt tre Essie neglelakker og en Depend Art Liner i sølv. :)
-Anna.

2 kommentarer:

  1. Hvor er du god til det med mønster på neglene! For mig er det en svær opgave i sig selv, at lægge en almindelig neglelak :(

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg har også svært ved at lægge den almindelige neglelak, det ryger altid udenfor. :)
    Tjekker den lige. :)
    -Anna.

    SvarSlet