Hvor er du god til det med mønster på neglene! For mig er det en svær opgave i sig selv, at lægge en almindelig neglelak :(miaekholm.blogspot.dk
Jeg har også svært ved at lægge den almindelige neglelak, det ryger altid udenfor. :)Tjekker den lige. :)-Anna.
Hvor er du god til det med mønster på neglene! For mig er det en svær opgave i sig selv, at lægge en almindelig neglelak :(
SvarSletmiaekholm.blogspot.dk
Jeg har også svært ved at lægge den almindelige neglelak, det ryger altid udenfor. :)
SvarSletTjekker den lige. :)
-Anna.