Hej skønne læsere! jeg er i
virkelig dårlig form når det kommer til det med at
løbe, men jeg har fundet et helt
fantastisk program! I løbet af
12 uger bliver du langsomt trænet op til at kunne løbe
5 km. Jeg er kun lige begyndt, men jeg håber og tror virkelig på at det kommer til at virke. :)
Følg linket hvis det kunne være noget for jer
HER!
-Anna
Heej. Har lige fundet din blog, kan virkelig godt lide den! Elsker måden du redigere med at det vigtige i billedet har farve, men ikke resten.
SvarSletVil du måske følges? -Jeg følger ihvertfald dig nu! ;)
knus
blogbyjosefine.blogspot.com
Tusind tak. Din blog er rigtig fin, så jeg følger dig nu. :)
Slet-Anna
Vil rigtig gern følges.. sikke en fin blog du har :)
SvarSletKnus //notanordinarymind.blogspot.dk
Tusind tak! :)
Slet-Anna