onsdag den 29. maj 2013

Day 10


En madvare jeg kunne leve af

Ben & Jerrys er virkelig isen over alle is. Jeg elsker dem! :) Af alle Ben & Jerrys is er den bedste helt klart ''half baked''. Det er en blanding af Cookie dough som smager lidt for meget af vanilie og Brownie som smager lidt for meget af chokolade. :) De er fantastiske sammen! :)
Desværre ville jeg bare tage alt for meget på hvis jeg levede af det. :'( ØV!:'(

-Anna

10 kommentarer:

  1. Rigtig hyggelig blog du har! den er meget inspirerende! Skal vi følges? Jeg har lige åbnet min egen.

    http://alberte-koehler.blogspot.dk

    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Din blog er rigtig spændende, så ja! :)
      -Anna

      Slet
  2. Jeg ved ikke rigtig hvorfor, men jeg synes ikke det er særlig godt (er nok den eneste i verden), haha :D

    knus Mia - miaekholm.blogspot.dk<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Har du smagt lige præsis den? :) Jeg må sige at du er speciel.. :)
      -Anna

      Slet
  3. Åhhh det ser godt ud! Tak for den søde kommentar på mig blog,
    tænkte om du ville følges? :-)

    knus whoolivia.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt. :) Ja, selvfølgelig. Jeg følger dig nu. :)
      -Anna

      Slet
  4. Ved da godt hvad for en is jeg skal smage næste gang!! :-)

    http://mmonicamichela.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Ben og jerrys årh....
    - Super fed blog.


    http://annethinnesen.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. ja, de er dejlige! :) Tak. :)
    Tjekker den lige. :)
    -Anna

    SvarSlet