En madvare jeg kunne leve af
Ben & Jerrys er virkelig isen over alle is.
Jeg elsker dem! :) Af alle Ben & Jerrys is er den bedste helt klart
''half baked''. Det er en blanding af
Cookie dough som smager lidt for meget af
vanilie og
Brownie som smager lidt for meget af
chokolade. :) De er
fantastiske sammen! :)
Desværre ville jeg bare tage
alt for meget på hvis jeg levede af det. :'( ØV!:'(
-Anna
Rigtig hyggelig blog du har! den er meget inspirerende! Skal vi følges? Jeg har lige åbnet min egen.
SvarSlethttp://alberte-koehler.blogspot.dk
knus
Tusind tak! Din blog er rigtig spændende, så ja! :)
Slet-Anna
Jeg ved ikke rigtig hvorfor, men jeg synes ikke det er særlig godt (er nok den eneste i verden), haha :D
SvarSletknus Mia - miaekholm.blogspot.dk<3
Har du smagt lige præsis den? :) Jeg må sige at du er speciel.. :)
Slet-Anna
Åhhh det ser godt ud! Tak for den søde kommentar på mig blog,
SvarSlettænkte om du ville følges? :-)
knus whoolivia.blogspot.com
Det var da så lidt. :) Ja, selvfølgelig. Jeg følger dig nu. :)
Slet-Anna
Ved da godt hvad for en is jeg skal smage næste gang!! :-)
SvarSlethttp://mmonicamichela.blogspot.com/
Dejligt! Tjekker den lige. :)
Slet-Anna
Ben og jerrys årh....
SvarSlet- Super fed blog.
http://annethinnesen.blogspot.dk
ja, de er dejlige! :) Tak. :)
SvarSletTjekker den lige. :)
-Anna