En hjemmeside du bruger jævnligt.
Jeg må nok indrømme at jeg bruger i hvert fald 2 timer om dagen på facebook. Så det er nok den jeg bruger mest. :) Er jeg den eneste der bare er afhængig af at tjekke facebook konstant? :)
Hej! Virkelig lækker blog du har dig! Er nu fast læser. Håber selvfølgelig, at du også vil blive af min, nu hvor jeg blev af din. Læg og meget gerne en kommentar, det vil betyde meget! Kys
Hej! Virkelig lækker blog du har dig! Er nu fast læser. Håber selvfølgelig, at du også vil blive af min, nu hvor jeg blev af din. Læg og meget gerne en kommentar, det vil betyde meget! Kys
SvarSletkathrineenggaard.blogspot.dk
Tusind tak! :) Jeg tjekker den da lige og ser om det er noget for mig. :)
Slet-Anna
Haha, jeg tror mange unge mennesker er afhængig af facebook!
SvarSletSuper fin blog :-)
http://youarethedesignerofyourdestiny.blogspot.dk
Det har du nok ret i. :) Tak! :) Tjekker den lige. ;)
Slet-Anna
2 timer kun? Bruger mindst 4 tror jeg! Sidder på mobilen i skolen og den er ALTID tændt på min computer, hahaha har intet liv. :D
SvarSletmiaekholm.blogspot.dk
Der står i hvert fald, så det er minimum.. :) Kender det alt for godt! :) Jeg tror bare det ligger til vores generation. :)
Slet-Anna
Bruger også Facebook meget!! Men det er meget forskelligt hvor mange timer jeg bruger :)
SvarSletKunne du tænke dig at følges?
http://theoutsiders.bloggersdelight.dk
Ja, din blog er rigtig sød. :)
Slet-Anna.