torsdag den 23. maj 2013

Kender i det?


Kender i det der hvor man tager sygt mærkelige billeder af sig selv med sit kamera? Jeg kender det i hvert fald alt for godt.. :(

-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar