lørdag den 20. april 2013

Shopping!






Så har jeg været inde i byen sammen med DD og Helene:) Idag har jeg købt en sød top til 79,- og 2 tanktoppe til 79,- i H&M:) Derudover har jeg været på Jensens bøfhus, hvor jeg har holdt ''spisekonkurrence'' med min ven DD:) Vi endte med at stå lige efter 8 gange ekstra sovs og kartofler..(Der skal virkelig løbes imorgen)
Håber at i allesammen har det hyggeligt:)
-Anna

3 kommentarer:

  1. Søde tanktoppe! :)

    miaekholm.blogspot.dk<3

    SvarSlet
  2. hmmm, bliver helt sulten nu :) Rigtig fin blog, du har dig.

    www.letsmakesomefashion.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tak. :)
    Jeg tjekker dem lige. :)
    -Anna. .)

    SvarSlet