Igår var jeg så en tur i Henne sammen med Frederikke. Det var super hyggeligt! Turen tog 3 timer i bil, men den gik hurtigt med et par afsnit Paradise:) Da vi kom derhen fik vi mad på en restaurant tæt på vandet:) I får lige et par hurtige billeder fra Henne strand:) Der var rigtig mange butikker, men jeg købte kun et par Iphone 5 høretelefoner til 75,- :) Dejlig billigt! ;)
Jeg håber at i nyder solen, mens den er her:)
-Anna
Gode billeder.
SvarSlet