Hej læsere!
Jeg har lige været i Århus for at shoppe, her er hvad jeg har købt!
Solbriller til 69,- fra H&M
Øreringe fra Gina tricot til 10,-
Eyeliner fra nilens jord til 150,- tror jeg nok
Macara fra Max factor til 130,-
2 blokke fra tiger til 10,-
2 Tørklæder fra Sisters point til 79,-
Rødvinsrød trøje fra Sisters point til 130,-
Grå trøje fra gina Tricot til 130,-
Wall stickers fra Søstrene grene til 30,-
Jeg håber at i nyder ferien, jeg skriver snart igen:)
-Anna
Altid dejligt med shopping. :-D
SvarSletKnus Malene ♥
http://justadelprado.blogspot.com
Yes yes :)
SvarSlettjekker den lige :)
-Anna
Super fed blog og fede inkøb jeg kan i sær godt lide det førdte halstørklæde! :) Kunne du tænke dig at følges? :) HVis ja så bare skriv en kommentar på min blog!:)
SvarSletamalienl.blogspot.dk
Tusind tak, jeg er også rigtig glad for det :) Jeg tjekker lige din blog :)
SvarSletEr vild med halstørklæderne! Elsker farverne!!!!
SvarSlethttp://simonescatwalk.blogspot.dk/
De er også vildt dejlige! :)
SvarSlet-Anna