tirsdag den 12. februar 2013

shopping!


Hej læsere!
















Jeg har lige været i Århus for at shoppe, her er hvad jeg har købt!
Solbriller til 69,- fra H&M
Øreringe fra Gina tricot til 10,-
Eyeliner fra nilens jord til 150,- tror jeg nok
Macara fra Max factor til 130,-
2 blokke fra tiger til 10,-
2 Tørklæder fra Sisters point til 79,-
Rødvinsrød trøje fra Sisters point til 130,-
Grå trøje fra gina Tricot til 130,-
Wall stickers fra Søstrene grene til 30,-
Jeg håber at i nyder ferien, jeg skriver snart igen:)

-Anna

6 kommentarer:

  1. Altid dejligt med shopping. :-D
    Knus Malene ♥

    http://justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Yes yes :)
    tjekker den lige :)
    -Anna

    SvarSlet
  3. Super fed blog og fede inkøb jeg kan i sær godt lide det førdte halstørklæde! :) Kunne du tænke dig at følges? :) HVis ja så bare skriv en kommentar på min blog!:)

    amalienl.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Tusind tak, jeg er også rigtig glad for det :) Jeg tjekker lige din blog :)

    SvarSlet
  5. Er vild med halstørklæderne! Elsker farverne!!!!

    http://simonescatwalk.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. De er også vildt dejlige! :)
    -Anna

    SvarSlet