lørdag den 2. februar 2013

Shopping!


Hej læsere!













Igår var jeg inde i byen med Emma :) Jeg har købt en masse spændende ting, som jeg lige synes at i skulle se :)
Bukserne er fra New York til 399,- (Men jeg fik dem til 350 fordi Emma og købte et par)
Trøjen er fra H&M til 79,- (jeg har den også i en anden farve)
læderjakken er fra Vero Moda til 250,- (WOW)
Neglelakken er fra Pieces, og den var gratis!:)
Make-up fjerner fra Matas (Manhatten Clearface) til 49,- (tror jeg)
Og til sidst Half baked is fra Ben & Jerry´s (fordi jeg klarede en måned uden slik og kage!)
Min hverdagsmake-up video gider ikke uploade, men jeg er i fuld gang med at finde en løsning ;)

-Anna 



2 kommentarer:

  1. Super flotte bukser! Dem må jeg eje :-)

    http://theteenculture.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. De er også helt fantastiske:) Tjekker den lige :)
    -Anna

    SvarSlet