onsdag den 30. januar 2013

Fødselsdag imorgen!

Hej læsere!

Imorgen er det min fødselsdag, så bliver jeg endelig 15! Imorgen må jeg spise slik igen, det vil sige at jeg har klaret en måned uden slik, OMG! Jeg har ikke rigtig lavet et helt store siden sidst..
Jeg har set et par film, været sammen med et par venner og lige pt. er jeg syg:(
jeg håber at i har det dejligt derude! Jeg har hørt at vejret langsomt vil blive bedre, så det vil jeg ihvertfald se frem til:) 
Jeg har fået 30 faste læsere og tusind tak for det, det er jeg virkelig glad for!:)
I afstemningen har i bestemt at jeg skal vise jer min hverdags make-up, så det gør jeg meget snart :) Tak til alle jer der bliver ved med at læse med, i er virkelig dejlige:)
hav en fortsat god onsdag, jeg skriver snart igen :)

-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar