lørdag den 2. februar 2013

Gæster om lidt


Hej læsere!







Om en time kommer mine fødselsdags gæster! jeg glæder mig! jeg synes lige at i skulle have et par billeder af hvad jeg lige går og laver ;) Som i nok kan se så hygger jeg mig med at tage billeder;)
Håber at i allesammen nyder weekenden og ikke mindst solen:)
Videoen gider stadig ikke virke, men den kommer meget snart ;)

-Anna

2 kommentarer:

  1. Elsker din øjenfarve & forstår godt hvorfor du glæder dig! :-D Håber du får en skøn aften!

    Knus Malene ♥
    http://justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak:)
    Tjekker den lige ;)
    -Anna

    SvarSlet