søndag den 3. februar 2013

Fødselsdagsgaver!


 Hej læsere!










Igår holdte jeg fødselsdag for min dejlige familie:) Jeg har taget billeder af mine gaver ;) Jeg ønskede mig egentligt kun penge og et kamerastativ, men jeg fik et par gaver derudover:) Jeg fik 2.400kr, et Matas gavekort på 200kr, en mobilpung, Rasmus Seebach koncertbilletter, et tørklæde fra Sisters point, en depend neglelak, prøver på to parfumer og et kamerastativ, som i kan se HER :) 
Til sidst får i lige et billede af desserten, opskriften finder i HER.
Håber at i hygger jer derude og nyder det sidste af weekenden ;) Videoen gider stadig ikke blive overført, men jeg arbejder på sagen:)

-Anna

4 kommentarer:

  1. Fede gaver! :-D

    Love Malene ♥
    http://justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Yes yes :)
    Tjekker den lige :)
    -Anna

    SvarSlet
  3. Fine gaver!
    Skal vi følges? Hvis du starter med at følge mig, vil jeg følge dig :)
    Hilsen Ellen - www.lnbyellen.blogspot.com ;)

    SvarSlet