Hej læsere!
Igår holdte jeg fødselsdag for min dejlige familie:) Jeg har taget billeder af mine gaver ;) Jeg ønskede mig egentligt kun penge og et kamerastativ, men jeg fik et par gaver derudover:) Jeg fik 2.400kr, et Matas gavekort på 200kr, en mobilpung, Rasmus Seebach koncertbilletter, et tørklæde fra Sisters point, en depend neglelak, prøver på to parfumer og et kamerastativ, som i kan se HER :)
Til sidst får i lige et billede af desserten, opskriften finder i HER.
Håber at i hygger jer derude og nyder det sidste af weekenden ;) Videoen gider stadig ikke blive overført, men jeg arbejder på sagen:)
-Anna
Fede gaver! :-D
SvarSletLove Malene ♥
http://justadelprado.blogspot.com
Yes yes :)
SvarSletTjekker den lige :)
-Anna
Fine gaver!
SvarSletSkal vi følges? Hvis du starter med at følge mig, vil jeg følge dig :)
Hilsen Ellen - www.lnbyellen.blogspot.com ;)
jeg tjekker den lige :)
SvarSlet