Hej læsere!
Det er ved at være en uge siden jeg har skrevet sidst. Det beklager jeg meget:( Jeg har haft en del at se til:) I sidste weekend sov jeg med DD fra fredag til lørdag og lørdag tog jeg med Frederikke til Sportsgalla:) Det var rigtig hyggeligt!:) Fra lørdag til søndag sov jeg sammen med Frederikke og søndag lavede jeg lektier:) Ugen er gået med lektier, fritidsinteresser og venner:) Mandag var jeg ude ved DD, tirsdag var jeg til Zumba og i fitness, Onsdag(igår) var jeg på arbejde og så er der idag (torsdag) og nu er jeg så på vej på kærsmindebadet:) jeg er super glad for tiden, det hele kører bare helt perfekt :) Solen skinner og alt er bare rart:) Vi går mod lysere tider, s derfor har jeg et par billeer af sneen, som forhåbentligt forsvinder meget snart :) Håber at i også har haft en dejlig uge :)
-Anna.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar