tirsdag den 1. januar 2013

Nytårsaften!


Hej læsere!








Nu har det så været nytårsaften.. Vi havde ikke noget fyrværkeri, så vores nytårsaften forholdt sig ganske stille og roligt. Klokken 12 ønskede vi hinanden godt nytår og så stod den ellers på kortspil og hygge... jeg har lavet et nytårsfortsæt, jeg må ikke spise slik, kage eller andet af den slags i en måned. lige nu har jeg overstået 20 timer uden og det er virkelig hårdt indtil videre(Jeg er en smule afhængig)
jeg håber på at jeg holder det, hvor der er vilje er der vel en vej ;)
jeg ligger en video ud senere af fyrværkeriet vi så:)

-Anna.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar