tirsdag den 1. januar 2013

Fyrværkeri!

Hej læsere!



Som lovet en video af fyrværkeri.. Det er ikke det helt store man kunne se af fyrværkeri derfra hvor vi var.  Min ven bor på en gård væk fra alle de andre huse, så det er taget på ret lang afstand:)

-Anna.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar