Hej læsere!
Idag har jeg været sammen med min veninde Frederikke:) Jeg kender Frederikke fra svømning, hun er den eneste jeg stadig har meget kontakt til. Vi har valgt at være kreative, så vi har klippet i et par gamle trøjer:) De er malet med almindelig maling, det går nok af i vask:( Trøjerne jeg har på har jeg lavet. Dem Frederikke har på er dem hun har lavet :) Jeg har malet billederne.. vi tog også et par billeder da vi var ude at gå tur med min hund, så dem får i også lige et par stykker af:) Håber i nyder den sidste dag i weekenden:)
-Anna.





Elsker billede nummer 16!! :)
SvarSlet//miaekholm.blogspot.dk
Tak :)
SvarSletTjekker den lige :)
-Anna
Super fine billeder :-)
SvarSletKnus
emmavanghoest.blogspot.sk
Tak:)
SvarSletTjekker den lige :)
-Anna