lørdag den 12. januar 2013

En god smoothie!

Hej læsere!


Nu har bloggen endelig rundet de 1000 sidevisninger! Jeg er såååååå glad!:D Tusind tak til alle jer der har læst med!:)
I valgte i afstemningen hvad jeg skulle lave og det blev en opskrift på en god smoothie eller rettere to :)
Håber i kan bruge det til noget :)


Smoothien på billedet:
1 håndfuld hindbær
1 håndfuld blåbær
2 spk flormelis
1 tsk vaniljesukker
Mælk til det dækker det hele + 2 cm

Jordbær smoothie, min ynglings!:)
2 håndfulde jordbær
2 spk flormelis
1 tsk vaniljesukker
mælk til det dækker det hele + 2 cm
(Den smager sygt godt!)

-Anna.

2 kommentarer:

  1. Tak for kommentaren på min blog!
    Følger dig nu - håber du vil gengælde.

    Knus Ida<3
    http://idas-notebook.blogspot.dk/

    SvarSlet