Hej læsere!
Nu har bloggen endelig rundet de 1000 sidevisninger! Jeg er såååååå glad!:D Tusind tak til alle jer der har læst med!:)
I valgte i afstemningen hvad jeg skulle lave og det blev en opskrift på en god smoothie eller rettere to :)
Håber i kan bruge det til noget :)
Smoothien på billedet:
1 håndfuld hindbær
1 håndfuld blåbær
2 spk flormelis
1 tsk vaniljesukker
Mælk til det dækker det hele + 2 cm
Jordbær smoothie, min ynglings!:)
2 håndfulde jordbær
2 spk flormelis
1 tsk vaniljesukker
mælk til det dækker det hele + 2 cm
(Den smager sygt godt!)
-Anna.
Tak for kommentaren på min blog!
SvarSletFølger dig nu - håber du vil gengælde.
Knus Ida<3
http://idas-notebook.blogspot.dk/
Tjekker den lige :)
SvarSlet-Anna:)