Hej læsere!
Som lovet har jeg lavet nogle filmanmeldelser:
Jeg har fundet 7 film, som jeg selv synes er rigtig gode:) De går ind under kategorierne romantiske komedier, kærlighedsfilm og ungdomsfilm. Hvis du kunne have lyst til at se dem giver jeg lige et kort resumé af filmene:)
A cinderella story:
Den handler om en pige, som ikke er populær på hendes skole. Hun har nummeret på den lækreste fyr på skolen og de skriver sammen i lang tid. Drengen ved ikke hvem han skriver med. Til en fest aftaler de at mødes. en morderne fortolkning af askepot kan man godt sige.
Love and other disasters:
Den handler om en kvinde, som får en sød ven. Hun tror han er bøsse, men i virkeligheden er han helt forelsket i hende.
Hot chick:
En pige bliver pludselig forvandlet til en mand og skal nu overbevise sine veninder om at de skal hjælpe hende. En sjov film, som er værd at se.
P.s. i love you:
En romantisk film om en kvinde, som mister sin mand. Hun får breve af ham, hvor hun bliver guidet igennem en del ting. En sørgelig men stadigvæk god film.
The notebook:
En rigtig kærlighedsfilm, en film hvor det næsten er umuligt ikke at stortude. Den er sørgelig, men hvis man er fan af Romantiske film, må man ikke gå glip af den her. Den handler om 2 vidt forskellige personer, som finder sammen. men da pigen skal flytte bliver alt sværere, især da de ses igen efter mange år.
Shes the man:
Denne film handler om et pige, der inderligt elsker fodbold. Pigeholdet bliver lukket og hun klæder sig derfor ud som sin storebror. Pludselig går alt galt da hendes storebror kommer hjem. En sjov film hvor alt bliver blandet sammen. Se den hvis du er til en blanding mellem de 3 kategorier:)
Håber i kunne bruge det til noget:) De ligger allesammen på Netflix, som klart kan anbefales til filmelskere:)
-Anna.

har selv the hot chick, elsker den! Filmen er rigtig god :D og fin blog!
SvarSletskal vi følges?
http://kom-se.blogspot.dk/
jeg vil rigtig gerne følges! Din blog er super god!:)
SvarSlet-Anna:)