torsdag den 10. januar 2013

En helt almindelig dag!

Hej læsere!




Idag har jeg lavet lektier (tysk) Super spændende... Så har jeg været på arbejde i en time, det vil sige 60kr til mig! YAY! Så har jeg også spist popcorn, de smager godt!:) Klokken kvart over 4 tog jeg på kærsmindebadet sammen med Sarah og Helene:)
En super hyggelig dag! Jeg ser nu frem til weekenden med et smil:D Håber at i har haft en god torsdag:)

-Anna

3 kommentarer:

  1. Hej ;)
    din blog er rigtig fin og du tager fine billder :)

    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Virker som en stille og hyggelig dag :)

    Tjek gerne vores blog, hvor der lige nu kører en giveaway: droemstort.blogspot.dk

    SvarSlet