Hej læsere!
Idag har jeg lavet lektier (tysk) Super spændende... Så har jeg været på arbejde i en time, det vil sige 60kr til mig! YAY! Så har jeg også spist popcorn, de smager godt!:) Klokken kvart over 4 tog jeg på kærsmindebadet sammen med Sarah og Helene:)
En super hyggelig dag! Jeg ser nu frem til weekenden med et smil:D Håber at i har haft en god torsdag:)
-Anna
Hej ;)
SvarSletdin blog er rigtig fin og du tager fine billder :)
http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/
Virker som en stille og hyggelig dag :)
SvarSletTjek gerne vores blog, hvor der lige nu kører en giveaway: droemstort.blogspot.dk
Tjekker lige :)
SvarSlet-Anna