Er utrolig vild med din header, sådan lidt asymetrisk og anderledes! Love it! :) Måske du vil tage et smut forbi min blog, og vil du muligvis følges? http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/
Hej Line. Tusind tak for rosen, selvfølgelig vil jeg følge dig, din blog ser spændende ud;) -Anna:)
Hej Anna, du har et flot navn ;) jeg er glad for at du kan lide den:) Jeg har tjekket din blog ud, den ser rigtig god ud, så jeg vil selvfølgelig gerne følge dig:) -Anna:)
Flot outfit og dejlige blog du har :)
SvarSletFølger dig nu, håber du vil gøre det samme på min blog :)
xoxo Line
http://guldstjernen.blogspot.dk/
Er utrolig vild med din header, sådan lidt asymetrisk og anderledes! Love it! :)
SvarSletMåske du vil tage et smut forbi min blog, og vil du muligvis følges?
http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/
Hej Line. Tusind tak for rosen, selvfølgelig vil jeg følge dig, din blog ser spændende ud;)
SvarSlet-Anna:)
Hej Anna, du har et flot navn ;)
jeg er glad for at du kan lide den:) Jeg har tjekket din blog ud, den ser rigtig god ud, så jeg vil selvfølgelig gerne følge dig:)
-Anna:)