mandag den 31. december 2012

Klar til nytår!



Hej læsere!






Nu vil jeg så tage ud og holde nytår ved min BFF, mens mine forældre holder øje med huset:)
Ønsker jer allesammen rigtig godt nytår, vi ses i 2013!:)
Pas nu på med alt fyrværkeriet!:)

-Anna

3 kommentarer:

  1. Flot outfit og dejlige blog du har :)
    Følger dig nu, håber du vil gøre det samme på min blog :)

    xoxo Line
    http://guldstjernen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Er utrolig vild med din header, sådan lidt asymetrisk og anderledes! Love it! :)
    Måske du vil tage et smut forbi min blog, og vil du muligvis følges?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Hej Line. Tusind tak for rosen, selvfølgelig vil jeg følge dig, din blog ser spændende ud;)
    -Anna:)

    Hej Anna, du har et flot navn ;)
    jeg er glad for at du kan lide den:) Jeg har tjekket din blog ud, den ser rigtig god ud, så jeg vil selvfølgelig gerne følge dig:)
    -Anna:)

    SvarSlet