lørdag den 8. juni 2013

Nede med koldskål





Når man sidder i sommervejret og spiser koldskål er der jo næsten kun en sang som man kan høre. :)
Nede med koldskål- Klumben. ;)

Spiser i også koldskål om sommeren?

2 kommentarer:

  1. fuck hvor dumt mand. alle ved sku da at man knuser kammerjunkerne. fuck hvor latterligt........

    SvarSlet