Jeg vil prøve noget nyt. Oppe under min blogtitel kan i se en bjælke med nogle forskellige ting. Der er nu kommet noget der hedder
''ugens blog''.
Hver uge anbefaler jeg en ny blog ud fra mine faste læsere. Indlægget vil selvfølgelig komme på både bloggen og under ''ugens blog''. Jeg håber at i har lyst til at
deltage. :)
Så skynd dig at blive faste læser hvis du ikke allerede er det, så kan det være at det er din blog jeg anbefaler. :)
-Anna
Lyder virkelig fedt! :-)
SvarSletEr blevet læser ved dig GFC, som lovet.
Knus Michelle Eckert ♥
http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/
Det er jeg glad for at du synes. :)
SletTusind tak. :)
-Anna