Et billede af dig og din familie
I får lige et par billeder af mig og min familie. De er taget for et års tid siden, da vi var i Paris. :)
jeg elsker min familie over alt på jorden og vil ikke bytte den ud for noget i verden. Jeg er enebarn og det kan godt være irriterende, især når alle snakker om hvordan de har det med deres søskende. Heldigvis har jeg nogle dejlige veninder, som jeg ser som mine søstre. Derudover har jeg nogle kusiner og en fætter, som jeg også holder uendeligt meget af. :)
-Anna
Virkelig sødt indlæg! OG virkelig dejligt navn! :P
SvarSlethttp://anna-smiler.blogspot.dk/
Jamen jeg kan da kun sige i lige måde! :)
SletJeg kigger lige forbi din blog. :)
-Anna
Åh søde billeder! Er fast læser og elsker dine billeder :)
SvarSletKunne du måske have løst til at kigge forbi min blog?
http://mwbh.blogspot.dk/
Tusind tak! :)
SletDet kunne jeg da i hvert fald! :) Jeg tjekker med det samme. :)
-Anna