torsdag den 16. maj 2013

Skolen









Igår tog jeg nogle billeder oppe i skolen, som i da lige skal se. (Det er mig på billede nr. 2) Nu er der snart pinseferie!! :)

-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar