Jeg har fået nogle spørgsmål, som jeg nu vil prøve at svare på. :)
Hvorfor begyndte at blogge?
- Jeg begyndte at blogge fordi jeg synes at det kunne være hyggeligt. Jeg blev så inspireret af alle de spændende blogs der findes og tænkte: ''Det vil jeg også prøve''.
Hvad vil du gerne opnå ved at blogge?
- Jeg har ikke rigtigt et mål for hvad jeg vil. Jeg gør det mest for hyggens skyld. Selvfølgelig er det skønt at få alt den positive respons på hvad jeg laver, det giver mig lysten til at fortsætte.
Hvad laver du i din fritid?
-I min fritid går jeg til sport, er sammen med mine veninder og arbejder.
Er det her din første blog?
-Nej, jeg har haft 3 blogs udover den her, men jeg synes hurtigt de blev kedelige, så jeg valgte at starte denne her op.
Dyrker du sport?
-Ja. Jeg går til Fitness og Zumba, og derudover, så svømmer jeg en gang om ugen, med en veninde.
Hvad skal du efter folkeskolen?
- Efter folkeskolen skal jeg på handelsskolen og hvad jeg skal derefter, må tiden vise.
Hvad kan du bedst lide ved dig selv?
- Det må nok være mine øjne. Ej, det ved jeg ikke. Haha.
Hvad er dit favorit tøjmærke?
- Sisters Point, Vero Moda, Only, H&M osv.
Hvis i har flere spørgsmål, så skriv dem nede i kommentaren.
-Anna. :)
Rigtig fint indlæg! Har et lille spørgsmål: Hvem er dit idol og hvorfor?
SvarSletDet er bestemt klart, at du synes godt om dine øjne - de er også meget smukke. :) Hvad vil du gerne nå, inden fem år?
SvarSletGodnJesus.Blogspot.Com