Siden sidst har jeg været til to fantastiske konfirmationer. Den første var i lørdags på Aalekroen, hvor min kusine Sarah blev konfirmeret. Og den anden var i Nr. Borup forsamlingshus, hvor min veninde Claudia blev konfirmeret. Begge fester var helt igennem fantastisk flotte og planlagte, så jeg synes da lige at i skulle have et par billeder derfra. :) Tillykke til alle Jer der lige er blevet konfirmeret og tillykke til jer der snart skal konfirmeres!
-Anna.

Ingen kommentarer:
Send en kommentar