Sky blue
Sider
START
OM MIG
KONTAKT
BLOGLOVIN´
UGENS BLOG
lørdag den 11. maj 2013
Konfirmation igen..
Så har jeg været til min
venindes lillesøsters konfirmation
for at tage billeder, som jeg da lige synes at i også skal se. Jeg håber i nyder
''miniferien''
:)
-Anna
1 kommentar:
Administrator
11. maj 2013 kl. 09.05
Vildt sød kjole!!
Kig gerne forbi. :)
miaekholm.blogspot.dk
Svar
Slet
Svar
Svar
Tilføj kommentar
Indlæs flere...
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Vildt sød kjole!!
SvarSletKig gerne forbi. :)
miaekholm.blogspot.dk