lørdag den 11. maj 2013

Konfirmation igen..



Så har jeg været til min venindes lillesøsters konfirmation for at tage billeder, som jeg da lige synes at i også skal se. Jeg håber i nyder ''miniferien'' :)

-Anna

1 kommentar:

  1. Vildt sød kjole!!

    Kig gerne forbi. :)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet