lørdag den 13. april 2013

Shopping!


Hej læsere!







Det er ved at være lidt tid siden jeg har skrevet, så i får da lige et indlæg:) jeg har været ude at shoppe for et par dage siden sammen med Frederikke :) Jeg har købt en dejlig hættetrøje fra Sisters point til 250,- og et par dejlige bukser fra New York til 399.- Derudover har jeg købt et par øreringe fra Vero Moda til  80,- og Wash gel fra Manhatten clearface til 60,- Det sidste billede er en fødselsdagsgave jeg fik af Frederikke (en smule forsinket) ;) jeg håber at i allesammen nyder at der er lock out, jeg synes i hvert fald at det er meget rart:)

-Anna

2 kommentarer:

  1. Lækre køb! Er vild med øreringen! :D
    - kig gerne forbi :)

    //miaekholm.blogspot.dk<3

    SvarSlet
  2. Fede ting du har fået købt dig! :)

    Følg meget gerne min blog. Ville blive SÅ glad!
    http://sweetlove-bloggen.blogspot.dk/

    SvarSlet