Hej læsere!
Det er ved at være lidt tid siden jeg har skrevet, så i får da lige et indlæg:) jeg har været ude at shoppe for et par dage siden sammen med Frederikke :) Jeg har købt en dejlig hættetrøje fra Sisters point til 250,- og et par dejlige bukser fra New York til 399.- Derudover har jeg købt et par øreringe fra Vero Moda til 80,- og Wash gel fra Manhatten clearface til 60,- Det sidste billede er en fødselsdagsgave jeg fik af Frederikke (en smule forsinket) ;) jeg håber at i allesammen nyder at der er lock out, jeg synes i hvert fald at det er meget rart:)
-Anna
Lækre køb! Er vild med øreringen! :D
SvarSlet- kig gerne forbi :)
//miaekholm.blogspot.dk<3
Fede ting du har fået købt dig! :)
SvarSletFølg meget gerne min blog. Ville blive SÅ glad!
http://sweetlove-bloggen.blogspot.dk/