Hej læsere!
Idag har jeg været til prøveeksamen og jeg har fået 10!!! Jeg er sindsygt glad! Jeg trak emnet energiomsætning, som var det jeg havde mindst noter til! jeg klarede det! Jeg er så glad for at det er overstået nu! Nu er der kun 3 dage tilbage til påskeferien:) Jeg håber at i allesammen har det fantastisk:*
-Anna
Flot!
SvarSletVed du om man går i skole i mellem de skriftlige eksamener i folkeskolen? :)
mielouise.blogspot.dk
Tak:) Nej, det ved jeg desværre ikke:(
SvarSlet-Anna