søndag den 3. marts 2013

New shoes!


Hej læsere!




Jeg har købt et nyt par Converse til kun 350,- i Føtex:) (De plejer at koste 600kr) ;) Er vildt glad!:)
Håber at i har haft en god weekend:)

-Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar